Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Vuren, Nederland van Lisanne Wesselink - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Vuren, Nederland van Lisanne Wesselink - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

30 December 2012 | Nederland, Vuren

Nog drie nachtjes slapen en dan.. vlieg ik naar de andere kant van de wereld :D Op deze blog zal ik regelmatig een stukje zetten over hoe het gaat & wat ik heb beleefd samen met Steef. Want dat we dingen gaan beleven staat vast, wat precies is nog even de vraag. Voor ons is alleen de vliegreis al een mega avontuur. Het verste waar ik ooit ben geweest met een vliegtuig is Kopenhagen en Steef heeft uberhaupt nog nooit een stap in een vliegtuig gezet. Ook zijn we allebei nog nooit met en backpack op pad geweest & wisten we op vakantie altijd wel waar we de volgende dag gingen slapen. Dat is de komende tijd waarschijnlijk niet altijd het geval. Maar ach, we hebben elkaar, ons gezonde verstand en altijd zee in de buurt. Dus dat zal allemaal wel goed komen. En, zoals Pete Murray altijd zegt:

Don't be scared of what you cannot see
Your only fear is possibility
Never wonder what the hell went wrong
Your second chance may never come along

Na onze rondreis gaan we (je zou het bijna vergeten) nog 4 maanden stage lopen op een school voor speciaal onderwijs, Wilson School (http://www.wilson.school.nz). Op deze school zitten autistische kinderen en kinderen met een lichamelijke handicap. Ik heb nog niet echt een goed beeld van wat we daar precies gaan doen en hoe hun gymlessen er nu uit zien. Dus dat is ook nog wel even spannend. Maar het moet wel heel raar lopen wil ik het echt totaal niet naar mijn zin hebben daar.

Liefs,
Lies


  • 30 December 2012 - 12:33

    Sander Van Kasteren:

    Have fun daar! Bereid je idd maar goed voor op de reis, want je vliegt ongeveer een hele dag als ik me niet vergis. Vergeet niet om Frodo en Bilbo even op te zoeken als je er toch bent ;-)

  • 05 Januari 2013 - 16:43

    Rolanda:

    Lieve Lisanne,
    Wat superleuk dat je ons nog even aandeed op ouderjaarsavond! Ben benieuwd hoe het inmiddels met je is en kijk dus uit naar je eerste reisverslag!
    Succes, Rolanda

  • 05 Januari 2013 - 16:43

    Rolanda:

    Lieve Lisanne,
    Wat superleuk dat je ons nog even aandeed op ouderjaarsavond! Ben benieuwd hoe het inmiddels met je is en kijk dus uit naar je eerste reisverslag!
    Succes, Rolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 15 Dec. 2012
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 16315

Voorgaande reizen:

03 Januari 2018 - 09 Juni 2018

Azië avontuur

02 Januari 2013 - 07 Juni 2013

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: